2016. október 23., vasárnap

Színváltós kék-fehér UV karkötő

Pár éve egy óriási találmányt fedeztem fel a neten! Miközben az UV sugárzást érzékelő, és arra figyelmeztető karkötőket böngésztem a neten, nem tetszett az egyszerű, festett szilikon karkötők kínálata, de nem adtam fel a keresést. Így találtam rá a veszélyes, ibolyán túli sugárzást, azaz az UV fény hatására elszíneződő gyöngyökre.

Csakhogy én már lustább vagyok annál, hogy gyöngyöt fűzzek, ezért nekem kész karkötő kellett. Végül megtaláltam az UV fény hatására színváltó gyöngyökből készült kék-fehér karkötőre, amelynek fehér gyöngyszemei az UV fényt érzékelve kék színűvé válnak.
UV fény hatására színváltó kék-fehér karkötő
UV fény hatására színváltó karkötő "működés" közben
A karkötővel meg vagyok elégedve! Nem szükséges 35 fokos hőség ahhoz, hogy gyöngyöcskéi felhívják a figyelmemet a nap káros sugaraira. A tengerparton nagyon jó szolgálatot tett, hiszen amikor felvettem a csuklómra, kék-fehér színű volt, ahogy azonban a nap felkelt, és az ereje egyre érezhetőbb volt, már délelőtt bekékült a karkötő.

Én nem akartam leégni, így a kék UV karkötő abban segített, hogy elkerüljek pecsenye pirosnak lenni, helyette (kék híján) csoki barnára barnuljak. Azért így sem volt olyan rossz, a barna bőr ráadásul kiemeli a világoskék színű ékszert, a világos kék ékszer pedig a barna bőrt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése